2015. július 26., vasárnap

Gyopárosfürdő

Ketten egy csodás hetet töltöttünk el Gyopárosfürdőn. Most sem csalódtunk, mert a szálloda nagyon jó volt, a fürdő még most is maximálisan szuper volt.
Az mondjuk nem volt bekalkulálva,hogy teljes árnyékban is leégünk 1 óra alatt , de ez is sikerült. Még az sem vette el a jókedvem, sőt röhögtem amikor kentem magam ezerrel a nyugtató testápoló helyett a tusfürdővel. :) 
 Pont 10 éve nyaraltunk itt, igaz akkor a gyerekek is velünk voltak. 
Most nosztalgiázva küldtük nekik a képeket. 

2 megjegyzés:

lomaquilt írta...

Hát ha tudtam volna! Mi ugyanis közel két hetet töltöttünk Orosházán. Hozzáteszem tervbe volt véve, hogy kimegyünk Gyopárosra (akkor lehet, hogy találkoztunk volna!) de nem volt időnk. Igy augusztusba megyünk újra, de most isten bizony kimegyünk Gyopárosra. Férjem gyerekkorában kijárt oda, én is voltam még fiatalasszony koromban, de akkor a benti gyógyfürdő és kint a medence volt meg. Aztán lett pénz és felujitották. Februárban voltunk egyszer az olcsóbb részben, egyszer a drágább részben és nagyon megvoltunk elégedve. Hozzáteszem Bp-en orvosi receptre pl. a Széczhenyibe 15 alkalomra 1500 Ft-ért kapott belépőt. Gyopároson a nyugdijasok a drágábbik részben napi 1600 Ft-ért kapnak belépőt. Orosházi lakosok ennek a feléért. Sajnos ideiglenes bejelentőt nem fogadnak el. Örülök, hogy jól éreztétek magatokat!

beszand írta...

Mariann nagyon jól, már voltunk és akkor még új volt a fürdő. Viszont most is olyan figyelmesek voltak, nem lanyhult a vendégek felé a figyelem. Eszembe jutottál te is és Végvári Gizi is. Tihanyban éppen meséltél Orosházáról. :) Ő is írt nekem, de ő meg akkor volt Mártélyon. Na majd egyszer összehozunk egy találkozót. :)))

Népszerű bejegyzések

KATTINTS IDE, HÁTHA TUDSZ SEGÍTENI!



Itt szavazhatsz a blogomra!

Powered By Blogger