2015. február 27., péntek

Hoppárézmi

Tavaly még sikerült újra találkoznom Zolival is. Ugyanis észrevettem, hogy jó szokásomhoz híven kölcsönadtam az első könyvét a Hoppárézimi-t. Sajnos az évek teltek és nem is emlékeztem már rá kinek is adtam oda.
Szerencsére sikerült Zolit megkeresnem és a harmadik könyvére is szert tehettem. Nagyon vidám boldog emberré vált, példaértékű az élethez való hozzáállása.
Zoli és én
Mivel nála találkoztunk egy kis ajándékkal kedveskedtem nekik,  egyik babámat ajándékoztam oda Tenzinek, a kislányának. Az öröm nagy volt, megszerette a babámat, azonban a hátizsák elveszett benne minden számára fontos kinccsel. Röviden összefoglalva az internet illetve a facebook segítségével a baba meglett. A második nap már azon gondolkodtunk, levélváltások közben, hogy újra varrom nekik a babát, de az emberek segítettek. Köszönet a sok megosztásért nekik. A baba és a hátizsák abban az étteremben lett meg végül, ahova nap, mint nap járnak. 
A nagy riadalom után végül happy end lett a történet vége.
Tenzi és a babája



Nincsenek megjegyzések:

Népszerű bejegyzések

KATTINTS IDE, HÁTHA TUDSZ SEGÍTENI!



Itt szavazhatsz a blogomra!

Powered By Blogger