2014. április 5., szombat

Szerdán twistereztünk

Szerdán  elkapta a csoportot a Twister. No nem a társasjátékkal játszottunk. Tényleg be kellett volna vinnem a csajoknak, jó kis móka lett volna.
Twister vagy más néven Flik-flak technikát elevenítettük fel. 
Előtte azért elmeséltük a lányoknak a kiállítás megnyitójáról az élményeket. 
Gabink is hazaérkezett Amerikából ő is sokat mesélt és remélem még fog, mert szerintem nem tudott minden élményét megosztani velünk. Még a tatabányai varrós napról is meséltünk, mert nem mindenki tudott eljönni velünk.
Majd elkezdtük a flik-fakkot. A táskaminta nagy öröm volt a lányoknak, mert ők is jó fazonnak ítélték. 
A táskába beilleszthetően készítettem el a sablont. 

 Előkészültem egy 2x2 blokkal , hogy a tervezést is jól átlássa mindenki.
 Sablon illesztés és kivágás után jól látszik a végeredmény is.

 Összevarrva, még várja, hogy minek fejezem be.
Köszönöm Ági a fotókat, ez nélküled nem ment volna. :)

3 megjegyzés:

Luca írta...

Tetszik, ezt majd meg kell mutatnod nekem....

jeszizsu írta...

De kis cseles! ...
Tudom, újszülöttnek minden vicc új ..., de engem most nagyon meglepett, hogy miből lesz a cserebogár ... :D

Zsuzsi írta...

köszönöm a fotókat, igy bármikor megcsinálhatom, tökéletes


Népszerű bejegyzések

KATTINTS IDE, HÁTHA TUDSZ SEGÍTENI!



Itt szavazhatsz a blogomra!

Powered By Blogger