2013. december 4., szerda

és délután megnyitó



 A kiállításra nagyon sok kedves ismerősünk jött el. Bizony sokan lettünk és megtelt a terem, nagyon jó érzés volt hallani ahogy dicsérnek bennünket és csodálják a türelmünket, ügyességünket. Érdekes érzések kavarognak ilyenkor bennem, zavarban is vagyok és jó érzés  is tölt el  egyszerre ahogy egy év munkáját  értékelik ilyenkor a látogatók.

 

 

 A kiállítást a Dohnányi Ernő Zeneiskola növendékei műsora nyitotta.


A kiállítást Dr. Gergó Zsuzsanna nyitotta meg, aki egy kis életképet is beleszőtt a beszédébe. A legutolsó csoporttalálkozónkon részt vett, és az akkori kellemes  benyomásait osztotta meg a vendégekkel most.



Klári a csoportvezetőnk foglalta össze az évet.


 Végül jött az elmaradhatatlan tombola! Sok ajándék talált gazdára, amiket örömmel varrtunk. 
Kavics remek konferálással tette szórakoztatóvá a húzást,  Zsuzsa segített  neki a sorsolásban.

A nyertesek,boldogan vették át a nyereményeket. Persze nem tudtam egyenként lekattintani őket. :)




és az én ajándékomat szeretném még megmutatni amit Évától  és Icától kaptam.
Na mi lehet az? Hát gyűszű!!!!!
 Nagyon köszönöm lányok, igazán nagy örömöt szereztetek nekem!



2 megjegyzés:

Luca írta...

Andikám megértelek. Szuper jó érzés, amikor az ember megcsinálja amit elképzelt.

beszand írta...

Ugye, én is így gondolom! :)

Népszerű bejegyzések

KATTINTS IDE, HÁTHA TUDSZ SEGÍTENI!



Itt szavazhatsz a blogomra!

Powered By Blogger