2013. szeptember 19., csütörtök

Szerda, táborértékelő

Tegnap volt a mi kis szerdai találkozónk a csoporttal. nagy örömömre többen megvarrták illetve még páran tanácsot kértek a megvarrásához a terítőnek és a párnának. Lesz még elkészült munka!  Nagyon jól érezték magukat a lányok ez még mindig érezhető a hangulatunkon, igaz mi egy vidám csoport vagyunk alapjáraton is.



Jutka, Etelka és Rózsa a terítőikkel.
 
Zsuzsa elkészült párnája

Rózsa párnájának a fedlapja.

És egy kis kollázs az elkészült munkáinkról.

4 megjegyzés:

Zsuzsi írta...

szia Habár táborban nem voltam, de készen annyira tetszik a párna, hogy én is megcsinálom. Ezt is kösz Neked

beszand írta...

Pedig nagyon hiányoztál, jó lett volna , ha el tudsz jönni. Várom a képet a párnádról! :)

lomaquilt írta...

Nagyon jók lettek. Nekem az első képen a három teritő tetszett. Ügyes vagy, hogy ezt a mintát tanitottad, sok követőd lett. Én csak Montana blokknak hivom.

Gyenes Imréné/Marika írta...

Szia!Párnának én is megvarrom,mivel így készen egész jól néz ki.Ajándékoknak szánom.:)

Népszerű bejegyzések

KATTINTS IDE, HÁTHA TUDSZ SEGÍTENI!



Itt szavazhatsz a blogomra!

Powered By Blogger