2013. augusztus 8., csütörtök

Goldenblog, hétvége, kánikula

A legnagyobb öröm ért, hogy valaki megtisztelt és méltónak találta  a blogomat a  
Goldenblog 2013.-ra. az Életmód kategóriában. Itt szavazhattok! 
de kiraktam ide a blogba oldalra ott is tudtok közvetlenül.
 Köszönöm, ha tetszik a blogom , és nagyon  megköszönöm ha szavaztok rám!  

Éváéktól kaptam egy kis emléket az esküvőjük alkalmából. Köszönöm, nem fogom megenni! :)))

A nagy meleg ellenére varrogattam is, meg finomakat főztünk.
 Kipróbáltuk a cukkinis harcsát, igen finom lett!
Aztán kaptam meggymagot egy egész vödörrel. :) Imrus vitte a hírt milyen jó kis hasznos dologra lehet használni. Így a pálinkát fözető barátja nem dobta ki, hanem elhozta nekem. Gondolhatjátok fülig ért a szám. Most 3 tepsiben szárad kint a teraszon. 

 Krisztina névnapra varrtam neszeszert egy kis kulcstartóval. Kriszti nagyon örült neki.

 Ez a kis színes megy az ajándékos dobozomba.

Nincsenek megjegyzések:

Népszerű bejegyzések

KATTINTS IDE, HÁTHA TUDSZ SEGÍTENI!



Itt szavazhatsz a blogomra!

Powered By Blogger