2013. június 24., hétfő

Parkolópályán

Most, hogy sétára vagy vízszintes lábtartásra vagyok ítélve,
 befejeztem a kendőket és egy kis horgolt blokkot egy újságból. Bár a gépnél sem ültem, nem igazán kényelmes a helyem. De csak úgy lenni, az nem igazán szórakoztató nekem. Hát előkaptam a horgolást!
Megjegyzem a varrógép kattogása kezd nagyon hiányozni. 
Már este nézegettem a foltvarrós videókat, ez már elvonási tünet? Az! :)))
Ilyen lett a kendőm, imádom már most, finom puha meleg a színeivel nem győzök betelni!
 A kendőt még fotózom, de most kitűzve pihen.
Zsuzsinak ismét nagy pusszantás, köszönöm, hogy beavattál a horgolásba. 


 Vizsga volt ez megint nekem, hiszen egyedül olvastam le a mintát az újságból. 
Egy kis szemrevaló blokk készült el, ami önállóan is megállja a helyét.



   

5 megjegyzés:

jeszizsu írta...

Én is pusszantalak, drága Andim! Gyógyulj ezerrel, de azért majd akkor is csinálj ilyeneket, ha nem leszel már parkoló pályán, mert nagyon szép lett! A kis piros meg igazán aranyos, így is, meg jól össze is kapcsolható a továbbiakkal ... :)

Ábrahámné Éva írta...

Úgy látom a horgolás is csodásan megy neked!
Mielőbbi gyógyulást !

Luca írta...

Andikám nagyon ügyes vagy! Gyógyulj meg minél előbb!

beszand írta...

Köszönöm, gyógyulok ezerrel! Csak már varrhatnék is! :))))

Zsuzsi írta...

Andi, hol vetted ezeket a szép színű fonalakat. Én most megcsináltam a meglepi takaród egy egységét. Így már nem felejtem el. További gyógyulást szia

Népszerű bejegyzések

KATTINTS IDE, HÁTHA TUDSZ SEGÍTENI!



Itt szavazhatsz a blogomra!

Powered By Blogger