2013. január 3., csütörtök

Imrus szülinapja

Mára már mindenki befejezte az ünneplést, mi ma újra kezdjük 
és ünnepeljük Imrusomat! 
Bizony , ma töltötte be az 53-at. 
Hétvégére akartam tenni az ünneplést, de mivel olyan szomorkás hangulatban volt, 
ezért  ma nagy hanggal, csinnadrattával, tortával  felköszöntöttük! 
Most, hogy leírtam, hogy 53, tényleg olyan szigorú ez a szám. Na mi tettünk róla, hogy ne az legyen!

 
Egy kipróbálatlan receptet sütöttem meg, nagyon bátran belevágtam, hiszen legfeljebb szombaton is sütök egyet. Mivel már igyekszünk figyelni a kajára így egy paleo diótortára esett a választásom!  
Jó döntés volt! Nagyon finom lett!
 


Isten éltessen Imrusom,
 legyél még sokáig ilyen vidám, mint ma délután! 


Kettőnkről együtt olyan ritkán készül kép, általában a gép mögött vagyok én.
Ma gyorsan szóltam Gábornak, hogy kattintson., Julcsikám a nevettetésben vett részt!

11 megjegyzés:

36évi írta...

Imrus, neked még sok ilyen szép napot, Andikám, neked meg sok sütnivaló alkalmat kívánok. Puszi nektek! :)

beszand írta...

Évikém köszi, átadtam neki. A nyomasztó nap már kezd átalakulni neki. Fülig ér a szája! :))))

Luca írta...

Isten éltesse Imrust!
Nagyon jó kép rólatok. De jó, hogy lefényképezett Gábor.
A torta nagyon jól néz ki. Nekünk sem ártana egy paleo torta

beszand írta...

Imola, nagyon szépen köszi! Nagyon finom lett a torta , ajánlom tényleg.Repertoárba felvettem! :)))

Mamis írta...

Nagyon boldog születésnapot!

Ábrahámné Éva írta...

Isten éltesse az ünnepeltet!

Marika írta...

Nagyon boldog születésnapot:)

ancsapancsa írta...

Boldogat, és még sokat!!!!! :-)

jeszizsu írta...

Isten éltessen mindannyiótokat!

A torta nagyon ígéretes. Barátnőm kényszer-paleós, februárban bizisti megsütőm neki. Köszi-puszi!

Böbe Morzsák írta...

Isten éltesse Imrusodat és az egész famíliát! Találó az 53-as póló is!!!

Margó írta...


Isten éltesse Imrusodat! Éljetek sokáig,szeretetben boldogságban! :)

Népszerű bejegyzések

KATTINTS IDE, HÁTHA TUDSZ SEGÍTENI!



Itt szavazhatsz a blogomra!

Powered By Blogger