2012. március 10., szombat

Ma van a szülinapom!!!

"Ma van a szülinapom!" énekelgettem kicsit köhögve, kicsit rekedten, az Alma együttes dalát, mert betegen ünnepeltem a szülinapom. Betegen, viszont remek hangulatban.
Imrusom nagy szervezésben volt a gyerekekkel, egy hónapja tervezik, szervezik a tortámat, aminek az alapját a kedvenc táskám adta.
Nagy titoktartás övezte az ötletüket, nem szivárgott ki semmi, sőt még csak halvány sejtésem sem volt az ügyről. Egyszer majdnem lebuktak, mert kezembe került a kinyomtatott kép. Egyedül voltam itthon és a nyomtatónál megtaláltam a képet. Még magamban bosszankodtam is, milyen lüke vagyok minek nyomtattam ki annak idején ezt a képet. Aztán elraktam. Okozva ezzel is egy kis galibát nekik, mert ők elkezdték keresni a képet. Azt hitték lebuktak, pedig nem.
A cukrászoknak elvitte a táska oldaláról készített fotót, az eszközöket amit használok elmagyarázta , mik legyenek rajta. Felhívta a figyelmet a FISKARS sárga színre, szóval mindenre gondoltak.
Aztán ma becsempészték egy dobozban, akkor már kezdett derengeni valami, de mivel 46 évemet töltöttem be egy sárga villamosra tippeltem.
Na, nem ez volt a megfejtés, hanem ez:






A torta isteni finom, gesztenyés és marcipán az egész borítás!!!!
Finom, finom, és nagyon finom volt! Na jó van még nem faltam fel, mert ugye a szénhidrát!!!
Kék tortám még soha nem volt! Tudva levő, hogy a kék a kedvenc színem ,még mindig, állandóan, örökké!

10 megjegyzés:

Marika írta...

♥Kívánok nagyon boldog születésnapot:))

Marica írta...

Boldog születésnapot!

klara írta...

Boldog szülinapot!

Luca írta...

Andi itt is Isten éltessen!
Gyönyörű tortát kaptál. Örülök, hogy jobban vagy.

Edina írta...

Boldog születésnapot kívánok!

Ábrahámné Éva írta...

Nagyon boldog születésnapot ,csodásan néz ki a tortád !!!!!

bruercsi írta...

Boldog szülinapot kívánok, nagyon szép tortád volt!! Nagyon szeret téged a családod és ez a legnagyobb az ajándék az élettől!!! :)

Tuzsum írta...

Nagyon boldog születésnapot!

N.Zsuzsi írta...

boldog szülinapot :) és persze jobbulást!

Zsuzsi írta...

Hátez a torta fantasztikus! gratulálok a családnak ( Imrének) az ötletért és a megvalósításért, a cukrásznak a kivitelezésért) összefutott a számban a nyál,szívesen megkóstoltam volna a spulnit?!
Mégegyszer sok szeretettel gratulálok! jó egészséget!

Népszerű bejegyzések

KATTINTS IDE, HÁTHA TUDSZ SEGÍTENI!



Itt szavazhatsz a blogomra!

Powered By Blogger