2008. július 6., vasárnap

Anyu, neked annyi táskád van már!

Hát, igen erre a kicsit szemrehányó mondtra nem tudtam okosan válaszolni, csak annyit:
"és milyet szeretnél. "
Tényleg igaza van mert varrtam egy futkosós tatyit. Kicsikatónál láttam hasonlót. Marikától kaptam hozzá jó kis instrukciót. Ilyen lett:

Julcsim lerajzolta, elmagyarázta mit is kér. A lényeg, hogy zippzár legyen a záródása. A szín narancssárga legyen. Ezen most könnyen tudtam segíteni, mert éppen a közelmúltban szereztem be ilyen anyagot.A mintát végül is a japán kis szürke táskája alapján szabtam ki. Egyszerű, de praktikus táskát akart, ami nem nagy, és ne legyen hosszú a füle, és olyan virágot varrjak rá, mint a szürkére,ezek voltak a legfontosabb kritériumok.
Ilyen lett:


A táskáról csináltam részfotókat ezeket a képtáramban megnézhetitek.

Szombaton neki álltam életem első festésének. Illetve már régebben próbálkoztam vele, de mivel fogott nagyon nem kaptam kedvet a festéshez. Sokan festenek anyagot és bártoságot kapva, ill. Ági bíztatott, hogy a nyáron próbáljam ki. Hát tegnap eljött az idő. Kaptam MARABU festéket pisztáciazöldet és bordót. Este próbáltam ki a zöldet. Hát ez a festék csúcs, azt hiszem beleszerettem. Az hogy befogta az anyagot egy dolog, de hogy első öblítéskor is csak minimális festék jött ki az anyagból. Örvendeztem, mert kinnt a kertben csináltam nehogy ússzon a lakás a zöldben, de feleslegesen aggódtam. Az anyag mellé bedobtunk egy pólót is. Kicsit bátortalanul kötöztük, nem is gondoltuk végig milyen legyen, de nagyon tetszik a végeredmény a lánykámnak. Segített madzagolni, keverni a festékben az anyagot, szóval igen, igen tüsténkedett körülöttem. A pólója ilyenre sikeredett, mindkettőnk nagy örömére:

Ma, vasárnap neki is láttam a bordónak. Minden úgy ment, mint tegnap. Ma ugyan többet kell öblögetni, de a végén már nem ereszt. Már kinnt lógnak a szárítón. Ma is tettünk bele egy pólót, egy darabka csipkét és madeirát. Majd holnap mutatok ezekről is képet.
A mai napnak viszont nagy tanulsága:
HÚZZÁL GUMIKESZTYŰT, ÉS NEM KELL MINDENKINEK MAJD MEGMAGYARÁZNI, MIT CSINÁLTÁL TEGNAP!

13 megjegyzés:

KicsiKató írta...

Nagyon jók lettek!! De ha meggebedek se jövök rá, mitől lett a tiéd hosszúkás, az enyém meg lapos. Több négyzetből csináltad vagy hogy? Egy hevenyészett alaprajzot tennél fel?:)

Naomi írta...

Helló Andi!!!
Nagyon szuper lett a saját részre varrt táskád és Julcsié is nagyon csini! Igazi csajos!!! :D
Az anyagfestésről várom a képeket...Már régóta kacérkodom a gondolattal, hogy megpróbálom. Ott tart a dolog, hogy várom a megrendelt festékeket...és akkor belevágok...illetve belemártok :D
Oltári lett Julcsi polója, nagyon tetszik!!! Ügyes vagy!!! :D

mmama írta...

Nagyon pipec a táskád ! tetszik.

Mamis írta...

Nagyon jó lett mind a két táska!Szupi!

Monika írta...

de jó anyukája van a lánykádnak! írtó csinos a táskája!!! A Tied nemkülönben!:)

Ibcsy írta...

Nagyon jók lettek a táskák. Mind a kettő. Tetszik a festés is. Én is már rég kacérkodom vele:-)

beszand írta...

Szia Kató!
Köszönöm, pedig az ötlet tőled indult.(felrakom a következő bejegyzésembe.)

beszand írta...

Szia Noémi!
Aranyos vagy, de kattints át Zsuzska blogjába milyen gyönyörűséges pólókat festett.Julcsi ilyen csajszis táskát akart.Sikerült eltalálnom a méretét is neki.

beszand írta...

Exikém, köszönöm. Levendula nénire kezdtem most hajtani.Köszi a mintát!

beszand írta...

Szia Mamis!
Köszönöm a dícséretet, a sajátomat most tényleg annyira imádom, hogy állandóan farmerben feszítek.

beszand írta...

Szia Mammka!
Lánykám szerint van még mit fejlődnöm. És a vihogós pimasz megjegyzése: "ilyennek neveltelek"
Szóval igyekszem, köszi.

beszand írta...

Szia Ibcsy!
Vágj bele! Lesz sikerélményed, elhiheted. Indulok én is más színeket venni.Igaz a tegnapi festés folytatása csak a kerítéslécekig vitt. Hihihi. Ugyan is az festettük.

enigma írta...

a táska nagyon szép darab...a batikolás meg nagy varázslat, csak egyszer kell elkezdeni...utána folyamatosan csinálod...mi a suliban szoktunk a gyerekekkel, harmadikban....olyan klassz, mikor mind felveszi együtt:)

Népszerű bejegyzések

KATTINTS IDE, HÁTHA TUDSZ SEGÍTENI!



Itt szavazhatsz a blogomra!

Powered By Blogger