2022. június 25., szombat

...

 "Átváltozott négyzetek " Egerben

Köszönöm Egri Folt-Tündérek, hogy veletek lehettem ezen a kellemes hétvégén. Felejthetetlen élmény volt veletek lenni.

Az "Átváltozott négyzetek" nevet adtam ennek a blokk variációnak. 

Örültem, hogy megmutathattam nektek! 

Az ötletet amiből kiindultam az  interneten találtam. Ezt alakítottam tovább, hogy a blokk könnyebben legyen varrható.  Átbeszéltük az összeállítást, a tűzést és rengeteget beszélgettünk!!!!


Hazaértem a falikép a helyén van. 


A kis ajándékot amit a szélvédőn találtam, most lefotóztam , de ezentúl  mindig velem lesz a
kocsiban. Nálam otthonra talált! 

  

Köszönöm! Öröm volt együtt lenni veletek!

Néhány kép a táborból:

Anikó is készített fotókat, köszönöm! 








1 megjegyzés:

Luca írta...

Nagyon jól néz ki. Szuper lehetett a találkozó.

Népszerű bejegyzések

KATTINTS IDE, HÁTHA TUDSZ SEGÍTENI!



Itt szavazhatsz a blogomra!

Powered By Blogger