2020. december 31., csütörtök

Dobozba zárva

Dobozba zártam az én 2020-as évemet. Sajnos voltak benne szomorú események, de szerencsére voltak örömök is. Ahogy visszagondolok végül több volt az öröm! Családok kicsit szétestek, kapcsolatok megritkultak. Legyünk azonban bízakodóak! Sok maszkot varrtam és ezekből a hulladékokból  készítettem el ezt a képet. 

Ide zártam be karanténba a 2020-at. 


Várjuk az új évet , ami hozzon mindenkinek jót! 
Kívánok mindenkinek nagyon boldog, egészségben gazdag új esztendőt! 






Elkészítettem a maszk hulladékaiból a "nagymama virágoskertje" hatszögeit. Hamar eldöntöttem, hogy ez csak fekete háttérre lesz jó. 





Végül rákerült a kiégetett lyukas tüll.



Végül karanténba , azaz dobozba zártam
az általam varrt 2020-as évet!







BÚÉK!










2 megjegyzés:

Luca írta...

Nagyon jó lett és igen elgondolkodtató és valahogy kicsit szomorú... :(
Remélem 2021-ben vidámabb dolgokat fogsz varrni. Magyon boldog évet és jó egészséget kívánok Neked és a családnak! <3

beszand írta...

Köszi Mimó!
Tudod milyen megrendítő volt a tavalyi év, viszont ebbe bele varrtam, letettem a terhét. Puszillak benneteket! BÚÉK!

Népszerű bejegyzések

KATTINTS IDE, HÁTHA TUDSZ SEGÍTENI!



Itt szavazhatsz a blogomra!

Powered By Blogger