2020. május 30., szombat

Nem könnyű ajándékot varrni férfiembernek.

Tavaly készítettem el ezt a faliképet. 

Nem volt egyszerű a dolgom, mert egy  férfiembernek készült,aki fémmel dolgozik, forgácsolással foglalkozik.
 Mit lehet ebből kihozni? A textil és a fém igen messze van egymástól. Nagyon sokat gondolkodtam rajta. Kétszer is nekiálltam, nem akart összeállni.
 Az első variáció  a rozsdaszínek lettek volna, nagyon unalmasra sikerült a festett anyagok összevarrása. Hamar félre is tettem. 
Kezdtem új színekkel próbálkozni. 

Amikor ez összeállt, akkor gondolkoztam hogyan tovább? Mit varrjak applikáljak vagy hogyan is lehetne utalni a mesterségére az ajándékozottnak. Ekkor jött az ötlet, hogy műszaki rajzokat kellene keresnem a forgácsolással kapcsolatban az interneten.Ki is nyomtattam őket az anyagra. 
Innen ismét egy kis megálló következett. Mivel ilyen messze állt tőlem a téma, a falikép inkább közben alakult, terveztem mindig tovább. 
Innen viszont elkapott a lendület és varrtam-varrtam.

 Aztán építettem, építettem tovább a kis mozaikokat.



A fedlap elkészült , kezdhettem a szendvicselést.

Amikor idáig eljutottam, jött az újabb dilemma hogyan is tűzzem?
Első körben géppel gondoltam, de elvetettem, mert a sok kis négyzetet eltolta volna a varrógép fogazata. Maradt a kézzel tűzés, nem bántam meg!  
Aztán Imrusom nagyon jó ötletet adott, mert nem gyönggyel díszítettem, hanem a forgácsoláshoz közelálló tárgyakkal. Menetes csavaranyák , szárnyas anyák,  forgácsolókés-lapkák kerültek fel dísznek. 







A  felvarrt díszítés után  az elkészült képet felakasztottam a falra. Így fogadtam Laciékat, akik örömmel vitték el az ajándékukat.


2 megjegyzés:

Luca írta...

Nagyon jó lett. Megértelek, amikor nehezen találja ki az ember, hogy mit varrjon, lassan megy a dolog. Aztán amikor a fejben összeáll, beindul minden. Gondolom az ünnepeltnek nagyon tetszett. Imádom ezeket az egyedi ötleteket.

beszand írta...

Köszi Mimó, tényleg jó volt visszagondolni. Igen úgy tudom tetszett neki.

Népszerű bejegyzések

KATTINTS IDE, HÁTHA TUDSZ SEGÍTENI!



Itt szavazhatsz a blogomra!

Powered By Blogger