2016. január 31., vasárnap

Hovering Hawks

Ma is megérkezett a blokkról az email. Hovering Hawks, hát amikor megláttam bizony felsóhajtottam, mert éreztem már a kép alapján is, hogy lesz itt ám anyagtorlódás rendesen. Aztán nekiálltam és bizony-bizony észnél kell lenni a vasalásnál.

 Ez már tulajdonképpen a február 01.-i blokk. Eltelt egy hónap amióta ez a kihívás tart, mert bizony kihívás a javából. Alakul ez , nekem tetszik. Egyenlőre haladok tempósan , bár tudom lesznek nekem is torlódott időszakaim. Most naprakészen egy csoportfotó a blokkokról, de jó így együtt látni őket. :) Van két plusz blokkom, ők a tartalékos játékosok. Ezeknek a színével nem voltam elégedett,  újravarrtam, de valamire csak jó lesz, ahogy az előző bejegyzésemből is kiderült. Egy régi blokk is megtalálhatja a helyét. :) 


Nincsenek megjegyzések:

Népszerű bejegyzések

KATTINTS IDE, HÁTHA TUDSZ SEGÍTENI!



Itt szavazhatsz a blogomra!

Powered By Blogger