2015. május 22., péntek

Vasárnap

és eljött az utolsó nap is a táborban. reggel korábban ébredtem, az allergia nagyon megkínzott. Szerencse, hogy szombatra Ági hozott nekem szemcseppet Füredről. Így egy kicsit könnyebb volt. 
Szóval gyorsan lezuhanyoztam és kiosontam a szobából, hagytam még egy kicsit pihenni Mónikát.
Lementem az étkezőbe, ahol a Tűzikés lányok reggeliztek. Nem láttam őket így ülni együtt a hétvégén egyszer sem, állandóan lesték minden kívánságunkat. 

 Reggeli után volt idő egy kis ejtőzésre még. Kiültünk a padra és élveztük a csodás napsütést.
Marika csoportját választottam a babavarrást.

Ahogy írtam már a baba arca még kozmetikára vár. 
Talán az ünnep alatt haladok ezzel is.
Az ebéd utáni táborzáráskor, hosszan búcsúzkodtunk egymástól. Köszönöm lányok, hogy idén is megszerveztétek a tábort!  ahogy szoktam írni idézve a klasszikustól remélhetőleg: 
Jövőre veletek ugyanitt!

Nincsenek megjegyzések:

Népszerű bejegyzések

KATTINTS IDE, HÁTHA TUDSZ SEGÍTENI!



Itt szavazhatsz a blogomra!

Powered By Blogger