2013. április 21., vasárnap

Németországba utaztak

Ma hazautazott a mi kis német cserediáklányunk. 
Nagyon tartalmas hetet töltöttünk együtt, egy nagyon helyes, nyitott lányka jött hozzánk.  
Édesanyjának és neki varrtam ezt a két kis neszit. Úgy látszik ez az április nálam a neszeszerek hónapja.Anna örült neki, a kéket kérte. Igen ez a Zsuzsinak varrt neszi testvére! Remélem az édesanyjának is tetszeni fog, a másik. Lila a kedvenc színe (megkérdeztem), hát  akkor a levendulás a legjobb választás! 



3 megjegyzés:

Orsi írta...

Andi!
Ez a kék virágos anyagod nagyon szép!
Persze a neszik is :)

Böbe Morzsák írta...

Levendulás anyagom nekem is van, DE! az kék apró virágos, valami csoda!

beszand írta...

Köszi lányok, no ez a kék is, azok a sokat emlegetett VIP anyagaim között lapult eddig. Már nem is emlékszem hol vettem? Nekem is nagyon tetszik! :)

Népszerű bejegyzések

KATTINTS IDE, HÁTHA TUDSZ SEGÍTENI!



Itt szavazhatsz a blogomra!

Powered By Blogger