2012. április 15., vasárnap

Medvehagyma

A hétvégén medvehagymát szedtünk, és tettem el télire. 
Nagyon furcsa ez, már a télre gondolni, hiszen még minden este begyújtunk a kályhába, 
mert bizony még hideg van.
Nagyon jó volt az erdőben hallgatni a fák leveleinek suhogását, a madarakat és közben medvehagymát szedtünk a vacsihoz.  A fagyasztóba is elraktam már egy nagy adagot. 
Anyukámnak vittem egy csokrot is amibe tettem egy kis virágot is. 
Még lehet szedni nagyon zsenge leveleket, a virágzó növényről már nem jó azokat összegyűjteni!
Ha zacskóba teszitek a fagyasztóba, ajánlatos duplába tenni, mert nagyon erős az illata.
Mi nagyon szeretjük salátákba, levesnek, pestonak, és  ahogy írtam hamarosan kipróbálom tésztába is.

4 megjegyzés:

Mammka írta...

Nagyon vágyom a medvehagymára, de a közelünkben nincsen.A piacon lehet venni....

Márta néni azéris írta...

Sajnos a Bükk az egyetlen hegység, ahol nem terem. Így én a Spárban veszek pár szál 400 pénz, semmi recept, rászórom a szendvicsre, és már volt nincs. De szeretnék egyszer annyit szedni, hogy tobzódjak.

Ábrahámné Éva írta...

Én is nagyon szeretem a medvehagymát!
most szombaton megyünk a lányommal Bakonybél-be medvehagymát szedni! Rengeteg van az erdőben ,amerre a szem ellát mindenhol medvehagyma van!

beszand írta...

Márta néni egyszer eljössz és szedünk együtt.
Éva mi is Bakonybél közelében szedtük, a Hajag másik oldalán. :))

Népszerű bejegyzések

KATTINTS IDE, HÁTHA TUDSZ SEGÍTENI!

Itt szavazhatsz a blogomra!